Novinka režiséra Jana Hřebejka Pupendo je stále v čele návštěvnosti kin. Během deseti dnů ji zhlédlo na 200 tisíc diváků a tržby přesáhly jedenadvacet milionů korun. Výsledky prvního týdne se tak blíží rekordu Svěrákova Tmavomodrého světa, jehož návštěvnost byla jen o málo vyšší. V tržbách si však Pupendo vzhledem k vyšším cenám vstupenek vede lépe a je nejúspěšnějším českým filmem v úvodním týdnu. Zatímco Tmavomodrý svět utržil v úvodním týdnu 11,7 milionu korun, Hřebejkova novinka vydělala o 200.000 korun víc.
Podle čerstvých informací Unie filmových distributorů poskočilo Pupendo i ve druhém víkendu. Hrálo se ve 24 kinosálech pro 78.000 diváků, což je dvanáctiprocentní nárůst. Americkému hororu Loď duchů stačilo ke druhému místu v tabulce pouhých osm a půl tisíce diváků. Třetí je pohádka Romana Vávry Čert ví proč. Ta během šesti týdnů nasbírala v kinech 128.000 diváků, kteří v pokladnách nechali 11,5 milionu korun.
Troškova nevázaná komedie Kameňák klesla o víkendu na sedmé místo. Během 11 týdnů v distribuci ji už zhlédlo 273.000 lidí, tržby přesáhly 26 milionů korun.
-čtk-
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).