Hřebejkovo Pupendo už vidělo 300 tisíc diváků

15. 4. 2003 11:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.




Novinka režiséra Jana Hřebejka Pupendo je už třetí víkend v čele návštěvnosti kin. Od premiéry ji zhlédlo 306.000 diváků, tržby přesáhly třiatřicet milionů korun. Podle informací Unie filmových distributorů skončila na druhém místě víkendového žebříčku francouzská akční komedie Taxi 3. Tu podle scénáře Luka Bessona natočil režisér Gérard Krawczyk. Následuje americký horor Loď duchů, jemuž ke třetímu místu stačilo necelých šest tisíc víkendových diváků.


Z domácí tvorby je pohádka Romana Vávry Čert ví proč čtvrtá a Troškův Kameňák desátý. Vávrův snímek nasbíral během sedmi týdnů v distribuci přes 137.000 malých i velkých diváků, Troškův snímek jich má v rozmezí tří měsíců na kontě už 280.000.


Pupendo kralovalo i žebříčkům specializovaným na pražská, brněnská a moravská kina. V Praze zabodoval na čtvrtém místě jako zvláštní akce festival Jeden svět s návštěvností přesahující osm tisíc lidí.


ČR – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 20. března 2003


MORAVA – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 20. března 2003


PRAHA – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 20. března 2003


BRNO – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 20. března 2003





Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.