Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Hřebejkovo Pupendo se blíží k hranici půl milionu diváků

Redakce MAM29. 4. 2003




K půlmilionové hranici návštěvníků se blíží Hřebejkův snímek Pupendo. Podle oficiálních údajů Unie filmových distributorů jich od premiéry 26. března bylo téměř 475 tisíc a statistika distribuční společnosti Falcon, sledující všechny kinosály, kde se tato hořká rodinná komedie zatím hrála, jich eviduje dokonce 482 tisíc. Film se už pátý týden drží v čele žebříčku návštěvnosti.


Diváci už v kinech nechali 50 milionů korun.


Pupendo zhlédlo o minulém víkendu přes 42 tisíc diváků. Nestačil na ně ani šestioscarový muzikál Chicago, na který bezprostředně po premiéře přišlo 18.462 milovníků tohoto žánru. Třetí je podle tržeb britská komedie Johnny English s Rowanem Atkinsonem alias Mr. Beanem v titulní roli.


Z domácí tvorby zabodoval o víkendu na čtvrtém místě celovečerní debut režiséra Vladimíra Morávka Nuda v Brně. Troškův Kameňák byl sedmý a pohádka Romana Vávry Čert ví proč skončila devátá. Patří ke cti moravských filmových fanoušků, že se Nuda v Brně v tabulkách, specializovaných na brněnská a moravská kina, umístila třetí.


-čtk-


CR – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 17. dubna 2003


PRAHA – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 17. dubna 2003



BRNO – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 17. dubna 2003


MORAVA – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 17. dubna 2003





×

Apple představil novou službu stahování hudby z internetu

Starší článek

Reklamní holding WPP hlásí propad obratu

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více