Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Hrdina prvního japonského animovaného seriálu se vrátil

Redakce MAM10. 4. 2003

Víc než padesát let po prvním vystoupení se zázračný japonský chlapec s raketovým pohonem opět vrací do akce. Robot Astro Boy, hrdina akčního animovaného seriálu, který v 60. a 70. letech před televizory přikoval děti v Japonsku a na celém světě, se minulou neděli vrátil na obrazovky, aby oslavil svoje narozeniny.
Umělec Osamu Tezuka, považovaný za otce japonské animace zvané manga, vytvořil chlapce Astro Boy v rámci seriálového komiksu v roku 1951 a jeho narozeniny zasadil do daleké budoucnosti – 7. dubna 2003.
V Japonsku známy jako Tetsuwan Atom (mocný atom), baculatý chlapec s raketami místo nohou a kulomety v krátkých nohavicích se stal na začátku 60. let dvacátého století hvězdou prvního japonského animovaného televizního seriálu. Později se stal hitem i v USA a jiných zemích po celém světě.
Japonská televize Fuji, která uvedla původní seriál, 6. dubna odvysílala první z 50 nových epizod příběhů o mladém superhrdinovi. Novou sérii režíroval Kazuya Konaka, protože Tezuka zemřel v roce 1989. Původní sérii natočili v 60. letech a první pokus o znovuoživení nastal v 80. letech. Animovaná pohádka byla zmodernizovaná nejen tím, že se z černobílé verze změnila na barevnou, ale tvůrci také odstranili scény s konzumací alkoholu a tabáku a snížili množství násilí.
-tasr-

×

Tradice Pelikánových Listů nekončí

Starší článek

Vedení Slovenské televize zrušilo 2472 relací

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více