Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Germanwings se uchází o české zákazníky

Redakce MAM14. 4. 2003

Na český trh vstoupily další nízkonákladové aerolinky Germanwings. Tento týden je v denících představí menší reklamní kampaň provázená sloganem “Fly high, pay low” (Létejte vysoko za nízké ceny), která bude především o cenách. Germanwings 100% vlastní firma Eurowings, ve které má 24% podíl německý vlajkový dopravce Lufthansa.
Firma má ve svém parku devět letadel Airbus, z nichž polovinu získala na leasing od Lufthansy. V komunikaci Germanwings sází stejně jako ostatní nízkonákladoví přepravci na spolupráci s médii, přičemž její mediální agenturou je MindShare. Germanwings mají centrálu v Kolíně nad Rýnem, odkud vypravují lety do přibližně 20 měst. Cena jedné letenky z Prahy do Kolína začíná od 19 eur, tedy zhruba 600 Kč, včetně všech poplatků. Společnost považuje za svou výhodu oproti konkurenci, že uvádí ceny včetně poplatků. Cena vždy záleží na rychlosti objednávky. Firma nabízí letenky přes internet či prostřednictvím call centra. Při objednávce prostřednictvím call centra, stejně jako v cestovní kanceláři, kde se používá systém Amadeus, cestující zaplatí příplatek pět, respektive sedm eur. Zhruba 40 % zákazníků Germanwings tvoří obchodní cestující.
-Gabriela Stará-

×

PNS měla loni tržby 3,8 mld. korun, Mediaprint 2,9 miliardy

Starší článek

Zpravodaj ČT Kubal se vrací z Bagdádu do Prahy

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Clio Entertainment Awards jsou po roční přestávce otevřené pro přihlášky

Po „pauze“ v loňském pandemickém roce přijímá přihlášky soutěž pro marketingové projekty z filmového, televizního a herního průmyslu.
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Bank of America využije virtuální realitu k zaměstnaneckým lekcím

Po několika letech a miliardách investovaných dolarů ze strany velkých hráčů do vývoje VR, se konečně začínají tyto zařízení více prosazovat.
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více