Germanwings se uchází o české zákazníky

14. 4. 2003 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy

Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Gabriela Stará
Na český trh vstoupily další nízkonákladové aerolinky Germanwings. Tento týden je v denících představí menší reklamní kampaň provázená sloganem „Fly high, pay low“ (Létejte vysoko za nízké ceny), která bude především o cenách. Germanwings 100% vlastní firma Eurowings, ve které má 24% podíl německý vlajkový dopravce Lufthansa. Firma má ve svém parku devět letadel Airbus, z nichž polovinu získala na leasing od Lufthansy. V komunikaci Germanwings sází stejně jako ostatní nízkonákladoví přepravci na spolupráci s médii, přičemž její mediální agenturou je MindShare.
Germanwings mají centrálu v Kolíně nad Rýnem, odkud vypravují lety do přibližně 20 měst. Cena jedné letenky z Prahy do Kolína začíná od 19 eur, tedy zhruba 600 Kč, včetně všech poplatků. Společnost považuje za svou výhodu oproti konkurenci, že uvádí ceny včetně poplatků. Cena vždy záleží na rychlosti objednávky. Firma nabízí letenky přes internet či prostřednictvím call centra. Při objednávce prostřednictvím call centra, stejně jako v cestovní kanceláři, kde se používá systém Amadeus, cestující zaplatí příplatek pět, respektive sedm eur. Zhruba 40 % zákazníků Germanwings tvoří obchodní cestující. Více se dočtete v rozhovoru na str. 20. n
Public Relations. „V komunikaci je pro nás stěžejní spolupráce s médii. Dva zástupci Germanwings budou pravidelně cestovat do Prahy a uzavírat kontrakty právě s médii,“ říká Andreas Bierwirth, zástupce generálního ředitele Germanwings (vlevo).

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.