Forda zajímají Turci
Poprvé ve své historii odstartoval výrobce vozů Ford etnicky zaměřenou kampaň. Typy Ford Transit Connect a Ford Tourneo Connect, které jsou vyráběny v tureckém Kocaeli, mají najít kupce především mezi podnikatelským stavem turecké menšiny v Německu. Z asi 60tisícové cílové skupiny tvoří 80 procent maloobchodníci a provozovatelé gastronomických zařízení.
Tisková reklama z dílny agentury Ogilvy & Mather, která nabídne pohled na oba vozy na pobřeží Bosporu, se zaměří na turecké deníky a magazíny vycházející v Německu. V tiskovinách se objeví také odkazy na internetové stránky v turečtině. Tam případní zájemci najdou bližší informace o vozech a v rodné řeči dostanou i odpovědi na dotazy. Podle manažera pro užitkové vozy společnosti Ford Thomase Hartmanna se firma touto formou snaží o bližší a efektivnější oslovení zákazníků.
-Martin Schreier-