Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Firmy dospěly k dohodě o ochranných známkách k Becherovce

Redakce MAM7. 4. 2003

Společnost Jan Becher – Karlovarská Becherovka dosáhla uznání svých práv pramenících z ochranných známek k Becherovce a k souvisejícím ochranným známkám od podnikatele Josefa Slavíka a společnosti PORTIMEX Brno a souhlasila s podpisem smírčí dohody u soudu.
Ve druhé polovině roku 2000 Josef Slavík vyráběl bylinný likér, plnil jej do zelených lahví, jejichž tvar odpovídal tvaru lahví Becherovky, označoval je etiketami, které byly snadno zaměnitelné s etiketami originálu, a prodával je. Výroba padělku byla podle vyjádření společnosti Jan Becher – Karlovarská Becherovka podněcována Zdeňkem Hoffmannem a jeho matkou Jiřinou Hoffmannovou a byla prováděna na základě tzv. “licenční smlouvy“. Josef Slavík vyráběl tento bylinný likér podle technologického postupu, který navrhl Zdeněk Hoffmann, a podle jeho receptu.
Pro obranu svých práv pramenících z ochranných známek společnost Jan Becher učinila právní kroky k zamezení těchto činností, které vedly k soudnímu sporu u okresního soudu v Brně. Výsledkem je smír, podle kterého Josef Slavík a PORTIMEX Brno nesmí plnit a prodávat likéry v obalech, které porušují řádně zaregistrované ochranné známky společnosti Jan Becher – Karlovarská Becherovka. Josef Slavík a Pprtimex rovněž souhlasí s otištěním “Omluvy Becherovce“ ve významných českých denících.
-bob-

×

Nejvíc Louskáčků pobrali z Leo Burnett

Starší článek

Martin Krafl bude hovořit za středočeského hejtmana

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více