FAB ČR chystá kampaň
FAB ČR připravila na květen relaunch zámků FAB Variant a Dynamic s bezpečnostní kartou omezující neoprávněné kopírování. Reklamní kampaň cílí na konečné zákazníky, laickou veřejnost.
Jsou to zejména muži ve věku od 20 do 60 let, pro něž je důležitá bezpečnost a ochrana majetku. Jde často o majitele rodinných domů či vil. Kampaň běží v tisku a je možné se s ní setkat v podobě POS materiálů (plakáty na prodejny, woblery, stojany, brožury, sales foldery) Naplánovaná je i soutěž o domácí kino pro konečné zákazníky a motivační program se zajímavými cenami pro Servisní střediska FAB a distributory. Kampaň vznikla v agentuře TBWA Praha v kreativním týmu – Helmut Kruse, Petr Holický, Igor Foltýn, Antonín Kopp a v accountském týmu – Vlaďka Dvořáková a František Mareš. Média plánovala a nakupovala MediaWise Praha.
-gs-