FAB ČR připravila na květen relaunch zámků FAB Variant a Dynamic s bezpečnostní kartou omezující neoprávněné kopírování klíčů. Reklamní kampaň cílí na konečné zákazníky, laickou veřejnost. Zejména jsou to muži ve věku od 20 do 60 let, pro něž je důležitá bezpečnost a ochrana majetku, jde tedy často o majitele rodinných domů či vil. Kampaň běží v tisku a je možné se s ní setkat v podobě POS materiálů (plakáty na prodejny, woblery, stojany, brožury, sales foldery, atd.) Naplánovaná je i soutěž o domácí kino pro konečné zákazníky a motivační program se zajímavými cenami pro Servisní střediska FAB a distributory. Kampaň vznikla v agentuře TBWA Praha v kreativním týmu ve složení: Helmut Kruse, Petr Holický, Igor Foltýn, Antonín Kopp — a v accountském týmu Vlaďky Dvořákové a Františka Mareše. Média plánovala a nakupovala MediaWise Praha. gs
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).