FAB ČR chystá kampaň

28. 4. 2003 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

FAB ČR připravila na květen relaunch zámků FAB Variant a Dynamic s bezpečnostní kartou omezující neoprávněné kopírování klíčů. Reklamní kampaň cílí na konečné zákazníky, laickou veřejnost. Zejména jsou to muži ve věku od 20 do 60 let, pro něž je důležitá bezpečnost a ochrana majetku, jde tedy často o majitele rodinných domů či vil. Kampaň běží v tisku a je možné se s ní setkat v podobě POS materiálů (plakáty na prodejny, woblery, stojany, brožury, sales foldery, atd.) Naplánovaná je i soutěž o domácí kino pro konečné zákazníky a motivační program se zajímavými cenami pro Servisní střediska FAB a distributory. Kampaň vznikla v agentuře TBWA Praha v kreativním týmu ve složení: Helmut Kruse, Petr Holický, Igor Foltýn, Antonín Kopp — a v accountském týmu Vlaďky Dvořákové a Františka Mareše. Média plánovala a nakupovala MediaWise Praha. gs

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.