Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Economia začala vydávat Pregled, svůj druhý zahraniční deník

Redakce MAM25. 4. 2003

Televizní, rozhlasová i billboardová kampaň předcházela v Srbsku a Černé Hoře první vydání nového deníku Pregled, jehož první číslo vyšlo ve čtvrtek. Vydavatelem deníku je firma Ecoprint, dceřiná společnost českého vydavatelství Economia. Po slovenských Hospodárských novinách jde o druhý titul, vydávaný Economií v zahraničí.
“V současné době v Srbsku a Černé Hoře žádný ekonomický deník nevycházel. Přitom jde o trh, který má budoucnost,” uvedl generální ředitel vydavatelství Economia Miroslav Pavel.
Deník Pregled, jehož první číslo vyšlo v nákladu třiceti tisíc výtisků, se v první části věnuje ekonomickým a politickým tématům, druhou knihu tvoří stránky, mapující aktuální vývoj podniků a trhů. Vedle vlastního zpravodajství bude deník využívat servisu Hospodářských novin a partnerských listů Handelsblatt a The Wall Street Journal Europe.
Cílovou skupinou čtenářů budou podnikatelé, jejichž problémům se zatím žádné periodikum nevěnuje. Nejrozšířenější Politika je všeobecným deníkem.
Vydavatelství Ecoprint má zatím padesát zaměstnanců, z toho třicet jich pracuje v deníku. V rozjezdu se počítá se ztrátou, během prvních tří let by neměla přesáhnout 1,5 miliónu eur. Poté by měl Pregled vydělávat. “To je projekt. Skutečnost ukáže až čas,” dodal Pavel.


Hospodářské noviny, 25.4.2003, autor: (ab)

×

Výstavy loni navštívilo 2,7 mil. lidí

Starší článek

Taylor Nelson Sofres mění značku

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více