Diet Coke s Kim Basinegrovou

28. 4. 2003 08:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Britská pobočka limonádnického impéra Coca – Cola uzavřela tříletou smlouvu s hollywoodskou herečkou Kim Basingerovou (49). Týká se propagace lehké koly, ve Velké Británii prodávané jako Diet Coke. Tuto značku chce totiž firma nově spojit s filmovou slávou a leskem. Kim Basingerová bude vystupovat v televizní reklamě, jež má provázet jednu z největších letošních promotion Coca – Coly o řadu zájezdů. Diet Coke je druhým nejprodávanějším nealko nápojem ve Velké Británii a její prodej stoupl podle údajů AC Nielsen v roce 2002 o 8 %.
-jj-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.