Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Deník Metro do krajů zatím nepůjde

Redakce MAM11. 4. 2003

Deník Metro, který je k dostání zdarma především v pražském metru, nehodlá opustit koncept bezplatné distribuce. V reakci na informace tisku to sdělil ředitel tuzemského Metra Jozef Šabla, napsal server Česká Média.
Tisk informoval o tom, že by se pražské noviny měly stát celostátním deníkem a že by se měly prodávat za tři koruny. Šabla připomněl, že již rok existuje projekt na rozšíření deníku do dalších krajských měst v Česku. Vedení mateřské švédské firmy však dalo přednost investicím v jiných částech světa. Šabla uvedl, že české vedení firmy je schopno deník začít vydávat v dalších městech do 14 dnů od chvíle, kdy o tom zahraniční vlastník firmy rozhodne. Zatím však takové rozhodnutí nepadlo, řekl Šabla.
Podle projektu by Metro měli vedle Prahy dostávat obyvatelé Brna, Plzně, Jihlavy a Olomouce.
Metro v současnosti tiskne pět dní v týdnu průměrně 180 tisíc výtisků. Remitenda je nulová, lidé si podle Šably rozeberou všechny výtisky. V případě, že je v deníku vkládaná inzerce, zvedá se náklad podle požadavku inzerenta až na 200 tisíc kusů. Většina výtisků je k vyzvednutí na zvláštních stojanech nebo u kamelotů v metru. Asi čtvrtina je na jiných distribučních místech, jako jsou restaurace rychlého občerstvení, benzínová čerpadla a také na úřadech.
Hospodářské noviny, 11.4.2003, autor: (maš)

×

Forda zajímají Turci

Starší článek

Večerní Brno bude týdeníkem

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více