Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Deník Impuls asi v květnu

Redakce MAM22. 4. 2003

Martina Vojtěchovská
Nový celostátní deník, který by měl vycházet pod názvem Deník Impuls, se má poprvé objevit v prodeji 5. května. Projekt, který původně počítal s tím, že na novém deníku bude participovat metropolitní deník Metro, a za kterým stojí jednatel distribuční firmy Mediaprint & Kapa Ivan Kaufmann, má mít tištěný náklad ve výši 200 tis. výtisků, prodejní cenu 3 koruny, přičemž polovinu z této částky mají za každý prodaný výtisk obdržet kolportéři deníku. Přestože Ivan Kaufmann je s projektem detailně obeznámen, tvrdí, že jej nebude vydávat jeho společnost, ale firma s českým kapitálem. Není však jasné, proč si ochrannou známku a registraci na ministerstvu kultury na Deník Impuls nechala zaregistrovat firma Mediaprint & Kapa. Ta však s velkou pravděpodobností bude jeho jediným distributorem. Podle dostupných informací by měl formát deníku mít jiný rozměr, než na který jsou tuzemští čtenáři zvyklí. Vycházet chce v rozsahu 24 stran, podle informací M&M se má obsahově pohybovat mezi deníky Blesk a Mladá fronta Dnes. n
(Více na str. 21)

×

Lidovky.cz spolupracují s portálem Centrum

Starší článek

Klaus podepsal zákon o reklamě na cigarety

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: New Look Media

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Dm drogerie uvádí k životnímu prostředí neutrální řadu produktů Pro Climate

Společnost dm drogerie markt vyvinula ve spolupráci s Technickou univerzitou v Berlíně klimaticky neutrální řadu. Na českém trhu zatím označení Pro Climate…
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Až bude třeba zahnat žízeň, taste Braník!

Pivovary Staropramen v kampani od agentury WMC/Grey představují Branické rytíře. Nový koncept ukazuje první spot.
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Jste silnější, než si myslíte, říká spořitelna Čechům

Nová brandová kampaň České spořitelny od agentury VMLY&R se snaží zvedat sebevědomí obyvatel Česka. Odstartovala se světelnou show stovky dronů.
13. 4. 202113. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více