Dejte o sobě vědět

14. 4. 2003 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Radikální doba si žádá radikální řešení. Když Marco Duehrkopp, který zastával různé pozice ve vedení německých agentur, marně už několik měsíců sháněl práci, rozesílal životopisy na všechny strany a pořád seděl doma, rozhodl se bojovat zbraněmi, kterými vládne nejlépe. Přímo v centru Hamburku, kde sídlí nejvíce reklamních agentur, si pronajal city light vitrínu, na kterou umístil své CV. Reklama velká devět čtverečních metrů s výčtem jeho zkušeností a kvalifikace zabrala okamžitě. Podle prohlášení Marca Duehrkoppa obdržel krátce po jejím vyvěšení 100 nabídek na práci.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.