Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

CZ Rádia prodává reklamu i kabelovým televizím

Redakce MAM30. 4. 2003

V těchto dnech přicházejí společnosti CZ Rádia, FTV Premiéra a Big partnership media na trh se společnou nabídkou na prodej reklamního času kabelových televizí. Tento projekt s názvem TV Pack v sobě zahrnuje celkem 4 kabelové televize – Galaxie sport, TV Praha, TV Hradec Králové a Stanice O. Reklamní čas těchto televizí lze nakoupit celkem ve 3 “balíčcích” – Gold Pack (Galaxie sport + TV Praha + TV Hradec Králové + Stanice O), Silver Pack (Galaxie sport + Stanice O) a Bronz Pack (Galaxie sport + TV Praha + TV Hradec Králové). Nákupem Gold Packu lze ušetřit až 40% z cen televizí, cena za 30 sec. spot se pohybuje od 5.000 do 7.400,- Kč. Tato nabídka je určena cílové skupině 18 – 45 let s důrazem na Prahu a Hradec Králové. Cílem GOLD Packu je maximalizovat zásah. Silver Pack je určen mladší cílové skupině 18 – 39 let s důrazem na muže. Za 30 sec. spot se zaplatí 4.200 – 6.300,- Kč. Oproti tomu Bronz Pack je určen mužům ve věku 18 – 45 let, s důrazem na velká města.
-mav-

×

Ivo Mravinac mluvčím ministerstva průmyslu a obchodu

Starší článek

Budvar změní prezentaci značky v restauracích

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více