CZ Rádia prodává reklamu i kabelovým televizím

30. 4. 2003 16:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

V těchto dnech přicházejí společnosti CZ Rádia, FTV Premiéra a Big partnership media na trh se společnou nabídkou na prodej reklamního času kabelových televizí. Tento projekt s názvem TV Pack v sobě zahrnuje celkem 4 kabelové televize – Galaxie sport, TV Praha, TV Hradec Králové a Stanice O. Reklamní čas těchto televizí lze nakoupit celkem ve 3 „balíčcích“ – Gold Pack (Galaxie sport + TV Praha + TV Hradec Králové + Stanice O), Silver Pack (Galaxie sport + Stanice O) a Bronz Pack (Galaxie sport + TV Praha + TV Hradec Králové). Nákupem Gold Packu lze ušetřit až 40% z cen televizí, cena za 30 sec. spot se pohybuje od 5.000 do 7.400,- Kč. Tato nabídka je určena cílové skupině 18 – 45 let s důrazem na Prahu a Hradec Králové. Cílem GOLD Packu je maximalizovat zásah. Silver Pack je určen mladší cílové skupině 18 – 39 let s důrazem na muže. Za 30 sec. spot se zaplatí 4.200 – 6.300,- Kč. Oproti tomu Bronz Pack je určen mužům ve věku 18 – 45 let, s důrazem na velká města.
-mav-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení