Čtvrtletní zisk vydavatelství New York Times Co. vzrostl

15. 4. 2003 09:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novinový vydavatel New York Times Co. zvýšil v prvním čtvrtletí zisk a potvrdil, že za celý rok očekává lepší výsledek než loni. Příjmy z reklamy, jejichž pokles způsobila válka v Iráku, se nyní opět začínají lepšit, uvedla společnost.
Její čtvrtletní čistý zisk stoupl na 68,8 milionu dolarů z 54,5 milionu za stejné čtvrtletí minulého roku. Výsledek byl lepší, než očekávali analytici. New York Times zvýšila zisk na 45 centů z 35 centů na akcii, ekonomové na Wall Street v průměru čekali 42 centů na akcii.
Společnost mimo jiné vydává listy The New York Times a Boston Globe. Její čtvrtletní tržby se meziročně zvýšily o 6,3 procenta na 783,7 milionu dolarů. Analytici dotázaní průzkumovou agenturou First Call v průměru čekali tržby 780 milionů dolarů. Výsledek zahrnuje i list The International Herald Tribune (IHT), který firma převzala v lednu.
Růst celoročního zisku bude v jednomístných procentech až v nízkých dvouciferných procentech, uvedla firma. V předpovědi pro růst tržeb byla společnost New York Times konkrétnější, očekává zvýšení o tři až pět procent. Analytici potvrzení původního odhadu firmou přivítali.
Reklamní trh po lednovém a únorovém růstu v březnu klesl kvůli válce v Iráku. Po zbytek roku by se však mohla situace na trhu s reklamou zlepšovat, citovala agentura Reuters manažery firmy.
-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.