Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Čtvrtletní zisk vydavatelství New York Times Co. vzrostl

Redakce MAM15. 4. 2003

Novinový vydavatel New York Times Co. zvýšil v prvním čtvrtletí zisk a potvrdil, že za celý rok očekává lepší výsledek než loni. Příjmy z reklamy, jejichž pokles způsobila válka v Iráku, se nyní opět začínají lepšit, uvedla společnost.
Její čtvrtletní čistý zisk stoupl na 68,8 milionu dolarů z 54,5 milionu za stejné čtvrtletí minulého roku. Výsledek byl lepší, než očekávali analytici. New York Times zvýšila zisk na 45 centů z 35 centů na akcii, ekonomové na Wall Street v průměru čekali 42 centů na akcii.
Společnost mimo jiné vydává listy The New York Times a Boston Globe. Její čtvrtletní tržby se meziročně zvýšily o 6,3 procenta na 783,7 milionu dolarů. Analytici dotázaní průzkumovou agenturou First Call v průměru čekali tržby 780 milionů dolarů. Výsledek zahrnuje i list The International Herald Tribune (IHT), který firma převzala v lednu.
Růst celoročního zisku bude v jednomístných procentech až v nízkých dvouciferných procentech, uvedla firma. V předpovědi pro růst tržeb byla společnost New York Times konkrétnější, očekává zvýšení o tři až pět procent. Analytici potvrzení původního odhadu firmou přivítali.
Reklamní trh po lednovém a únorovém růstu v březnu klesl kvůli válce v Iráku. Po zbytek roku by se však mohla situace na trhu s reklamou zlepšovat, citovala agentura Reuters manažery firmy.
-čtk-

×

Primu a Novu spojuje další společnost

Starší článek

Hřebejkovo Pupendo už vidělo 300 tisíc diváků

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více