Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

České dráhy uvažují o deníku pro cestující

Redakce MAM28. 4. 2003

S myšlenkou zdarma distribuovaného deníku pro cestující, kteří využívají služeb Českých drah, si pohrává tato dopravní společnost. Zatím však nebylo ani rozhodnuto, zda České dráhy vůbec začnou tento projekt realizovat. Ředitel odboru vnějších vztahů Českých drah Zbyněk Honys, bývalý ředitel zpravodajství veřejnoprávní České televize, však M&M potvrdil, že České dráhy o bezplatné distribuci deníku pro své klienty uvažují. “Ten projekt vzniká a nevzniká. Vyskytla se myšlenka, zda České dráhy v sobě nemají sílu připravit něco, co by mělo formu deníku a co by bylo benefitem pro cestující,” řekl. Na otázku M&M, zda distribučních míst Českých drah nechce využít nově vznikající deník Impuls, Zbyněk Honys odpověděl záporně. Dodal ale, že se České dráhy nebrání žádné nabídce na spolupráci při případné realizaci tohoto projektu. Ani Ivan Kaufmann, jeden z majitelů nového deníku, nepotvrdil, že by s Českými drahami jednal. Koncept novin určený pro cestující vlakem není v zahraniční zdaleka novinkou. Většinou se ale používá v případech, kdy je zájmem oslovit cílové skupiny z obchodních sfér s vyššími příjmy. Například v Německu začal v únoru Financial Times Deutschland rozšiřovat bezplatnou dodávku zmenšeného vydání do vlaků kategorie ICE právě s cílem oslovit atraktivní cílové skupiny cestujících v 1. třídě ICE. Zkrácenou verzi nabízel ve vlacích ICE a některých spojích Lufthansy i Handelsblatt.
-Martina Vojtěchovská-

×

Výstaviště v Brně patří na tři dny zbraním

Starší článek

Budvar nesmí ve Španělsku používat značku Budweiser

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více