Časopis Playboy podporuje spojenecké vojáky válčící v Iráku

4. 4. 2003 00:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Slavný časopis pro pány Playboy se rozhodl přispět k válečnému úsilí a posílit morálku vojáků bojujících v Iráku. Organizuje výměnu mailů s „dívkami měsíce“.
Zakladatel Playboye Hugh Hefner nazval svou akci, stejně jako v roce 1991, Operace Playmate. V jejím rámci mohou vojáci navázat kontakt e-mailem s prominentními modelkami, jejichž snímky, většinou akty, se objevily na stránkách magazínu v poslední době.
Podstatou elektronického poštovního kontaktu ale je, že při něm nesmějí být posílány fotografie nahých modelek. „Chlapci mohou poslat své oblíbené modelce mail a ta jim pošle zpátky fotku, na které ale musí mít oblečené tričko nebo svetřík,“ oznámil médiím mluvčí Playboye Bill Farley. Důvodem tohoto pro Playboy téměř puritánského příkazu je podle Farleye respekt k cizí kultuře – jinak řečeno, fotky by mohly být urážlivé pro obyvatele arabských zemí. „Nechceme rozesílat fotografie nahých žen, které na naše arabské spojence na Blízkém východě působí cize.“
Nejde o první nasazení Playboye ve válce. V průběhu vietnamského tažení například vyslal na frontu Playmate roku 1966 Jo Collinsovou. Při válce v Zálivu v roce 1991 organizoval poštovní zasílání dopisů a fotografií dívek měsíce vojákům, což generál Norman Schwarzkopf ocenil slovy „důležité morální povzbuzení pro naše vojáky“. V listopadu 2001 podpořil Playboy americké vojáky na jejich misi v Afghánistánu.
Hospodářské noviny, 4.4.2003, autor: Milan Kruml, TV Nova

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.