Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Časopis Playboy podporuje spojenecké vojáky válčící v Iráku

Redakce MAM4. 4. 2003

Slavný časopis pro pány Playboy se rozhodl přispět k válečnému úsilí a posílit morálku vojáků bojujících v Iráku. Organizuje výměnu mailů s “dívkami měsíce”.
Zakladatel Playboye Hugh Hefner nazval svou akci, stejně jako v roce 1991, Operace Playmate. V jejím rámci mohou vojáci navázat kontakt e-mailem s prominentními modelkami, jejichž snímky, většinou akty, se objevily na stránkách magazínu v poslední době.
Podstatou elektronického poštovního kontaktu ale je, že při něm nesmějí být posílány fotografie nahých modelek. “Chlapci mohou poslat své oblíbené modelce mail a ta jim pošle zpátky fotku, na které ale musí mít oblečené tričko nebo svetřík,” oznámil médiím mluvčí Playboye Bill Farley. Důvodem tohoto pro Playboy téměř puritánského příkazu je podle Farleye respekt k cizí kultuře – jinak řečeno, fotky by mohly být urážlivé pro obyvatele arabských zemí. “Nechceme rozesílat fotografie nahých žen, které na naše arabské spojence na Blízkém východě působí cize.”
Nejde o první nasazení Playboye ve válce. V průběhu vietnamského tažení například vyslal na frontu Playmate roku 1966 Jo Collinsovou. Při válce v Zálivu v roce 1991 organizoval poštovní zasílání dopisů a fotografií dívek měsíce vojákům, což generál Norman Schwarzkopf ocenil slovy “důležité morální povzbuzení pro naše vojáky”. V listopadu 2001 podpořil Playboy americké vojáky na jejich misi v Afghánistánu.
Hospodářské noviny, 4.4.2003, autor: Milan Kruml, TV Nova

×

Median: Reklamě nedůvěřuje 73 procent Čechů

Starší článek

Lowe a Draft mají alianci

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více