Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Bývalá šéfka ČSÚ pracuje v Českém manažerském centru

Redakce MAM1. 4. 2003

Bývalá předsedkyně Českého statistického úřadu Marie Bohatá bude působit v Českém manažerském centru (CMC). Bude řídit nový institut CMC Graduate School of Business zaměřený na správu korporací a leadership. Kromě těchto aktivit bude vyučovat v manažerských kurzech a programech MBA (Master of Business Administration).
Bohatá stála v čele Českého statistického úřadu tři a půl roku. Na svou funkci rezignovala letos v lednu poté, co důvěryhodností ČSÚ otřásla 40miliardová chyba v loňském zahraničním obchodu, kterou způsobila špatná komunikace celníků a statistiků při předávání obchodních dat.
Před vstupem do státní správy se zabývala ekonomickým výzkumem v Národohospodářském ústavu Akademie věd ČR a do roku 1992 v Ústředním ústavu národohospodářského výzkumu.
V čele ČSÚ Bohatou nahradí bývalý první místopředseda ČSÚ Jan Fischer, jehož Bohatá v září 2000 odvolala z funkce. Celý proces zabere delší dobu, protože předseda ČSÚ musí mimo jiné projít prověrkou Národního bezpečnostního úřadu.
-čtk-

×

Obchodníci mají před Velikonocemi druhý vrchol roku

Starší článek

TotalFinaElf získá čerpací stanice Shell v Německu

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více