Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Budvar nesmí ve Španělsku používat značku Budweiser

Redakce MAM28. 4. 2003

Pivovar Budějovický Budvar nesmí ve Španělsku používat značku Budweiser. Svá práva obhájila americká společnost Anheuser-Busch, která vede s českým pivovarem o tuto značku řadu sporů v celém světě. O zákazu rozhodl odvolací soud ve Španělsku. Ten rozhodl. že Budvar musí na španělském území zastavit prodej piva pod značkou Budweiser Budvar. Anheuser-Busch je také podle soudu oprávněn požadovat náhradu za vzniklou škodu, která mu vznikla tím, že Budvar v rozporu se zákonem používal ochrannou známku americké firmy.
“Toto rozhodnutí potvrzuje naše právo k názvu Budweiser, jak už to rozhodlo mnoho jiných soudů. Zároveň se tím potvrzuje náš názor, že Budvar nemá právo značku Budweiser používat,” prohlásil šéf amerického pivovaru Stephen J. Burrows. Anheuser začal známku Budweiser používat 19 let předtím, než byl Budvar založen.
Rozhodnutí soudu, který pivovaru Budějovický Budvar zakázal používat ve Španělsku značku Budweiser, neohrozí obchodní aktivity pivovaru v této zemi. “Ve Španělsku prodáváme pivo pod označením Budějovický Budvar. Této ochranné známky a tedy ani obchodních aktivit se rozhodnutí soudu v Madridu nedotýká,” reagoval na výsledek sporu s americkým pivovarem Anheuser-Busch (AB) ředitel Budvaru Jiří Boček.
Budějovický Budvar vyváží pivo asi do 60 zemí a má přes 380 ochranných známek. Ty má registrovány asi ve 100 zemích světa. S americkou firmou vede asi 40 soudních sporů a zhruba stejný počet správních řízení před patentovými úřady. Naposledy byl úspěšný ve Švýcarsku, kde Anheuser-Busch nesmí užívat známku Bud.
-čtk-

×

České dráhy uvažují o deníku pro cestující

Starší článek

Aplikace DMS a e-spis společností Corpus Solutions a Exprit splňují standardy ISVS

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Ogilvy

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Po téměř třech dekádách kariéry fotoreportéra pro mediální dům přichází Dan Materna do společnosti Czech Photo. Bude fungovat jako manažer největší…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Partnerem společnosti Kogi CON, která se specializuje na měření a transformace firemních kultur, se stal Pavel Kuhn, jenž pomáhal rozvoji…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo
Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více