Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Blesk v únoru předstihl MfD a je neprodávanější v zemi

Redakce MAM25. 4. 2003

Deník Blesk měl v únoru o téměř 124 tisíc výtisků vyšší průměrný náklad než Mladá fronta Dnes (MfD). Blesk je tak se 434.661 denně prodanými výtisky nejprodávanějším deníkem na českém trhu. V únoru podle údajů Kanceláře ověřování nákladu tisku – ABC ČR vzrostl prodaný náklad všem šesti celostátním deníkům.
Blesk svůj prodej proti lednu zvýšil o 5724 kusů. MfD prodaný náklad vzrostl o 2485 kusů na 311.081 výtisků. Více než sto tisíc prodaných kusů vykázalo ještě Právo. To prodalo v průměru 202.228 kusů, což je o stovku víc než v lednu.
Nejvyšší nárůst prodeje zaznamenaly Lidové noviny, a sice o 5809 kusů na 87.487 výtisků. Hospodářské noviny prodaly v průměru 73.786 kusů a Sport 61.412 výtisků.
Nejprodávanějším deníkem bylo v únoru podobně jako v předchozích měsících páteční vydání deníku Blesk s barevnou přílohou, kterého se v průměru prodalo 532.638 kusů. Naproti tomu Mladá fronta Dnes se nejvíce prodávala ve čtvrtek, kdy měla průměrný náklad 452.900 kusů. Práva se sobotní přílohou se prodalo 423.337 kusů.
Z regionálních deníků byly nejprodávanější Deníky Moravia, kterým průměrný prodaný náklad v únoru vzrostl proti lednu o 320 kusů na 172.332 výtisků. Následovaly Středočeské deníky Bohemia a Večerník Praha (75.738 kusů) a Západočeské deníky Bohemia (61.497 výtisků).
-čtk-

×

Soutěž o nejlepší loňskou kampaň v novinách vyhrál Eurotel

Starší článek

Electro World v úterý otevře třetí prodejnu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více