SEAT uvedl na trh svou další generaci modelu Cordoba. V segmentu, v němž se výrobek pohybuje, mu tvoří přímou konkurenci vozy jako Škoda Fabia, Peugeot 206, Renault Thalia, Opel Corsa, Renault Clio, Toyota Yatis, VW Polo nebo Fiat Punto. Primární cílovou skupinou jsou lidé ve věku 35—65 let, spíše rodiny s dětmi. Zdůrazňovaným benefitem je design, nadprůměrný zavazadlový prostor a odolnější konstrukce prostoru pro cestující. Marketingová komunikace zahrnuje televizi a tiskovou inzerci, jako podpůrné médium poslouží i rozhlas a internet. V podlinkové komunikaci byly použity BTL předměty v celé šíři (prospekty, ceníky, plakáty, polepy apod.). Promoaktivity zahrnují rovněž dny otevřených dveří — „Víkend letmých polibků“. Důležitý aspekt uvedení je celková podpora image SEAT „stylish power“ — elegantní — moderní síla, moderní, dynamická, sportovní značka.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).