Automobilový polibek

7. 4. 2003 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

SEAT uvedl na trh svou další generaci modelu Cordoba. V segmentu, v němž se výrobek pohybuje, mu tvoří přímou konkurenci vozy jako Škoda Fabia, Peugeot 206, Renault Thalia, Opel Corsa, Renault Clio, Toyota Yatis, VW Polo nebo Fiat Punto. Primární cílovou skupinou jsou lidé ve věku 35—65 let, spíše rodiny s dětmi. Zdůrazňovaným benefitem je design, nadprůměrný zavazadlový prostor a odolnější konstrukce prostoru pro cestující. Marketingová komunikace zahrnuje televizi a tiskovou inzerci, jako podpůrné médium poslouží i rozhlas a internet. V podlinkové komunikaci byly použity BTL předměty v celé šíři (prospekty, ceníky, plakáty, polepy apod.). Promoaktivity zahrnují rovněž dny otevřených dveří — „Víkend letmých polibků“. Důležitý aspekt uvedení je celková podpora image SEAT „stylish power“ — elegantní — moderní síla, moderní, dynamická, sportovní značka.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.