Alfredo Azula výkonným manažerem The Prague Postu

7. 4. 2003 17:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Alfredo Azula byl jmenován na pozici výkonného manažera týdeníku The Prague Post. Osmatřicetiletý
Azula pracuje v listu od února 2002 jako manažer redakce.
Jako výkonný manažer je Azula zodpovědný za veškerou editorskou činnost, která zahrnuje řízení redakce, definici a implementaci novinářských vizí a standardů a reprezentaci obsahu týdeniku.
Před příchodem do The Prague Post Azula pracoval jako reportér a editor řady novin, časopisů a webových projektů, včetne Common Ground, MSN Computing Central, The Arizona Republic Phoenix Gazette a Atlanta Journal Constitution.
-zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.