Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Agentuře Reuters stále klesají tržby

Redakce MAM16. 4. 2003

Přední světový poskytovatel finančních a mediálních služeb Reuters Group Plc měl během prvního čtvrtletí o 9,1 procenta nižší tržby z předplatného než ve stejném období loni. Firma uvedla, že pokles tržeb bude nadále pokračovat a že větší podíl na trhu má zcela jasně její americký rival Bloomberg LP.
Reuters prodává především finanční informace v reálném čase a v tomto oboru patří ke světové špičce. Firma ale pociťuje silný negativní dopad poklesu akciových trhů, který trvá už tři roky a který je největší za poslední generaci. Od firmy Reuters totiž odebírají informace hlavně dealeři, ale také soukromí obchodníci a investoři.
Finanční ředitel firmy Reuters David Grigson řekl zpravodajům své agentury, že v Británii a v Evropě se situace zřejmě nejdříve ještě zhorší a až pak lze čekat zlepšení. Lepší vývoj ale Reuters registruje v USA. Grigson také řekl, že agentura Bloomberg již má asi 43 procent trhu, zatímco Reuters kolem 39 procent.
Reuters předpověděl, že ve druhém čtvrtletí se situace ještě dále zhorší a pokles tržeb z předplatného se bude pohybovat kolem 11 procent. Za celý rok má pokles činit deset až 12 procent, tedy méně než se obávají trhy. Ty totiž většinou očekávaly, že pokles bude letos činit minimálně 12 procent. Díky lepšímu výhledu akcie Reuters dopoledne zpevnily až o 13 procent.
Reuters je na tržbách z předplatného životně závislý, protože tento typ tržeb se na celkových výnosech firmy podílí zhruba z 90 procent. Největší zákazníci firmy, tedy hlavně makléřské firmy či banky, už delší dobu ruší předplatné a snižují počet zaměstnanců, což situaci firmy Reuters komplikuje.
“Dost dlouho ještě potrvá, než budeme z nejhoršího venku, teď už jsme ale možná dosáhli dna,” řekl šéf správy aktiv společnosti NCL Smith & Williamson Chris Kenny. Podle něj nadále přetrvává i řada nejistot, třeba u americké divize elektronického obchodování Instinet Group. Její tržby se také stále snižují, o hospodaření v prvním čtvrtletí bude firma informovat 22. dubna.
-čtk-

×

Koalice neuspěla s mediální novelou

Starší článek

Začalo vysílat studentské Radio Akropolis

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více