300 mobilních reklam

7. 4. 2003 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Minulý týden byl do užívání předán 300. Mercedes-Benz Atego pro rozvoz Plzeňského Prazdroje. O rozvoz piva lídra na českém pivním trhu se bude celkem starat 304 mercedesů. Distribuce piva z výroby ke spotřebiteli je zajišťována ve dvou samostatných fázích — tzv. primární a sekundární. Primární zajišťuje transport piva z centrálních skladů jednotlivých pivovarů do 13 obchodně-distribučních center. Na primární distribuci navazuje sekundární — z obchodně-distribučních center k zákazníkovi. „Nové nákladní automobily s výrazným designem v barvách značky Pilsner Urquell jsou skvělou reklamou,“ připomíná funkci mobilního reklamního nosiče obchodní a distribuční ředitel Otakar Binder.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.