Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Ztráta mediální společnosti Liberty v posledním čtvrtletí klesla

Redakce MAM26. 3. 2003

Mediální společnost Liberty Media zaznamenala v posledním čtvrtletí loňského roku pokles ztráty díky vyšším tržbám a výkonu kabelových televizí.
Čistá ztráta za tři měsíce do konce prosince se snížila na 692 milionů USD, neboli 26 centů na akcii, z předloňských srovnatelných 3,71 miliardy USD, čili 1,43 USD na akcii.
Předloňská ztráta zahrnovala vysoké odpisy investic, včetně čtyřprocentního podílu v AOL Time Warner. Příjmy firmy kontrolované mediálním magnátem Johnem Malonem se zvýšily o tři procenta na 536 milionů USD.
Mezi jmění Liberty patří kabelové televize Starz Encore a Discovery Communications, které výrazně přispěly na konci roku ke zlepšení výsledků díky nárůstu předplatitelů. Provozní zisk Starz Encore stoupl na 102 milionů USD ze 76 milionů v období říjen až prosinec 2001. Příjmy však byly vyšší pouze o čtyři miliony a činily 228 milionů USD. Provozní zisk Discovery vzrostl na 142 milionů z předchozích 100 milionů USD. Obrat se zvýšil na 546 milionů z 454 milionů USD. Liberty také vlastní podíl 18 procent v mediální společnosti Ruperta Murdocha News Corp. Tento podíl považuje za strategickou investici, napsala agentura Reuters.
-čtk-

×

Americkou propagandu do Iráku nevysíláme, tvrdí Svobodná Evropa

Starší článek

Příjmy italské televizní společnosti Mediaset šly nahoru

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Youtube.com | Fevoluce

VIDEO: „Na jihu to mám v Malíku“. Čtvrtníček opět paroduje fotbalové …

Iniciativa Fotbalová evoluce postavila povedenou kampaň na legendární hře „Ivánku, kamaráde, můžeš mluvit?“ vycházející z osobitého stylu…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Lions Live kreativcům poradí, jak uspět v roce 2021

Pořadatelé festivalu Cannes Lions spouští další týdenní sérii přednášek, případových studií i představování nástrojů, které se budou hodit pro…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Jan Kaláb: Kdybych začal někomu dělat reklamu, asi bych tím ztratil

Český umělec věnující se street artu a graffiti se po reliéfních obrazech chystá do budoucna více zaměřit na sochy. „Už se dva roky…
25. 2. 202124. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více