Podle nejnovější zprávy institutu Inf Online poklesla v únoru návštěvnost značné části velkých německých internetových serverů. Růst podle počtu impresí zaznamenaly např. stránky společnosti Quality Channel (5,85 %) a vydavatelské skupiny Handelsblatt (3,66 %). „V politicky a ekonomicky výbušné době roste informační potřeba,“ komentuje výsledky obchodní ředitelka Quality Channel Stefanie Lüdecke. To by mohlo vysvětlovat enormní růst návštěvnosti webu zpravodajské televize N24, která v únoru zaznamenala 20% meziměsíční nárůst na celkem 1 mil. unikátních návštěvníků a 5,2 mil. impresí. Stránky společností ProSiebenSat.1 Networld a SevenOne Interactive postihl naproti tomu 2% propad a konkurenční seskupení RTL World a IP Newmedia dokonce ztratilo okolo 5 % návštěvníků. Podle Stefanie Lüdecke se projevuje podobný efekt jako po 11. září 2001 nebo loňských podzimních volbách do Bundestagu – na internetu stoupá hlad po informacích, zábava je odsunuta na vedlejší kolej. sch
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?