Zpravodajské servery se zisky

24. 3. 2003 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Podle nejnovější zprávy institutu Inf Online poklesla v únoru návštěvnost značné části velkých německých internetových serverů. Růst podle počtu impresí zaznamenaly např. stránky společnosti Quality Channel (5,85 %) a vydavatelské skupiny Handelsblatt (3,66 %). „V politicky a ekonomicky výbušné době roste informační potřeba,“ komentuje výsledky obchodní ředitelka Quality Channel Stefanie Lüdecke. To by mohlo vysvětlovat enormní růst návštěvnosti webu zpravodajské televize N24, která v únoru zaznamenala 20% meziměsíční nárůst na celkem 1 mil. unikátních návštěvníků a 5,2 mil. impresí. Stránky společností ProSiebenSat.1 NetworldSevenOne Interactive postihl naproti tomu 2% propad a konkurenční seskupení RTL WorldIP Newmedia dokonce ztratilo okolo 5 % návštěvníků. Podle Stefanie Lüdecke se projevuje podobný efekt jako po 11. září 2001 nebo loňských podzimních volbách do Bundestagu – na internetu stoupá hlad po informacích, zábava je odsunuta na vedlejší kolej. sch

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.