Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Zmrzlináři vytáhli do boje

Redakce MAM31. 3. 2003

Nejsilnější výrobci zmrzliny v České republice, společnosti Unilever a Nestlé, respektive jejich značky Algida a Schöller, vytáhli tento týden do boje o zákazníka.
Obě značky s počátkem dubna oficiálně zahajují sezonu, a to nejen řadou inovací a novými marketingovými strategiemi, ale i vzájemným sporem. Ten se točí okolo dva roky staré novinky Manhattan firmy Schöller a letošní novinky značky Algida – řady výrobků rodinného balení Big.
Podle zástupců firmy Schöller jde o zřejmou napodobeninu jejich Manhattanu, neboť výrobek je nabízen ve fyzicky identickém balení (stejný výrobce obalu), stejně stáčen (opět identický producent) a obsahuje řadu identických vizuálních prvků. Schöller se pochopitelně brání, neboť všechny podstatné znaky svého výrobku má patentově chráněny, do budování značky hodně investoval a prodej Manhattanu prudce roste. Zástupci Algidy naproti tomu popírají, že by někoho napodobovali, pouze prý vycházejí vstříc poptávce svých spotřebitelů a identický obal, který v tomto případě používají, je podle Ladislava Červenky, tiskového mluvčího společnosti Unilever, standardně dostupný. S odkazem na svůj výrobek Viennetta, který svého času přišel také s originální technologií výroby, pak tvrdí, že není možné patentově chránit způsob výroby. Firma Schöller už v tomto směru podniká právní kroky. Dosud to byla především Algida, kdo bojoval s napodobeninami svých výrobků českými podnikavci, nicméně v těchto případech šlo o klasické známkoprávní spory.
-Bohuslav Bohuněk-

×

Pobočka Diageo v Česku končí, zastupovat ji bude Global Spirits

Starší článek

Z výrobní linky sjel miliontý Peugeot 307

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více