Zisk španělské televizní firmy Telecinco loni klesl

27. 3. 2003 09:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Čistý zisk největšího španělského soukromého televizního kanálu Telecinco se v loňském roce snížil na 86 milionů eur z předchozích 112 milionů. Oznámila to dnes firma, kterou ovládá italská společnost Mediaset. Dodala však, že byla loni jediným ziskovým televizním kanálem ve Španělsku, a to zčásti díky vedoucí pozici na španělském trhu televizní reklamy.
Sledovanost v loňském roce dosáhla 20,2 procenta ve srovnání s 24,7 procenta u státního kanálů TVE 1. Tržby činily 633 milionů eur, přičemž příjmy z reklamy dosáhly 585,6 milionu. Společnost dále uvedla, že její reklamní divize Publiespana zvýšila v prvních dvou měsících letošního roku tržby o 25 procent.
Největší soukromá italská televizní skupina Mediaset, která je pod kontrolou rodiny italského premiéra Sylvia Berlusconiho, v prosinci koupila dalších 12 procent akcií Telecinco, aby zvýšila svůj podíl ve společnosti na současných 52 procent, připomíná agentura Reuters.
Společnost Mediaset v úterý oznámila, že její čistý zisk loni vzrostl o 45,7 procenta na 362 milionů eur díky snížení nákladů. Dodala, že si hodlá udržet loňskou ziskovost i v letošním roce.
-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.