Yoko Ono dala 42000 dolarů za mírový inzerát

13. 3. 2003 09:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Celostránkový inzerát s pouhými dvěma slovy nechala ve čtvrtečním vydání deníku San Francisco Chronicle vytisknout jako mírovou výzvu proti válce v Iráku Yoko Ono, vdova po zpěváku Johnu Lennonovi.
Imagine Peace – Představte si mír, stojí napsáno výraznými tlustými písmeny uprostřed prázdné bílé plochy na straně A12.
Menším písmem je pak nad podpisem Yoko Ono Lennon uvedeno Spring 2003 – Jaro 2003. Umělkyně za něj podle listu zaplatila 42000 dolarů
„Je to můj příspěvek obyvatelům města, na něž mám ty nejkrásnější vzpomínky. San Francisco bylo první místem v Americe, kde jsem přistála – bylo mi dva a půl roku,“ napsala Yoko Ono ve vysvětlení pro noviny.
Své mírové poselství považuje za „hrozně moc naléhavou výzvu“, protože žít v míru a pokoji je podle ní pro svět velice podstatné. Podobný inzerát už vyšel minulý týden v Kalifornii v Los Angeles Times a ve Village Voice. Další se má objevit o víkendu v listu Washington Post.
-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.