Yahoo uvádí na trh předplatné videa
Americká internetová a mediální firma Yahoo Inc. uvádí na trh předplatné video služeb. Dlouho očekávaný servis předplatitelům nabídne zpravodajství, sport a zábavu. Akcie firmy po prezentaci služby Yahoo Platinum vyskočily na téměř dvouleté maximum.
“Máme exkluzivní video, které v televizi není dostupné,” řekl viceprezident Yahoo pro média a zábavu David Mandelbrot. Podrobnosti o nabídce Yahoo Platinum proskočily do médií na konci minulého týdne. Partnery Yahoo jsou například společnosti ABC, CBS a Fox.
Hlavním konkurentem Yahoo Platinum bude služba SuperPass od firmy RealNetworks Inc. SuperPass již získala pro svůj videomix zábavy, sportu a zpráv téměř milion předplatitelů. Manažeři konkurenční RealNetworks novou službu vítají s tím, že pomůže vytvořit nový trh.
Akcie Yahoo rostly v předstihu za očekávání, že nová služba nabídne exkluzivní obsah. Analytici akciového trhu emisi doporučují kupovat, protože letos firmě předpovídají zisk právě díky placeným službám. Akcie Yahoo vyskočily až na 22,25 dolaru, kde nebyly od května 2001, napsala agentura Reuters.
-čtk-