WMC nově pro Pepino a Bang Bang

3. 3. 2003 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

n Reklamní agentura WMC má nově na starosti komunikaci dvou značek společnosti Olza Trading. Jde o kondomy Pepino a energetický nápoj Bang Bang. Pro Pepino WMC připravila dlouhodobý koncept komunikace, který bude značku profilovat jako moderní a trendy brand prezervativů, který je dobré mít neustále po ruce nebo v kabelce. Mediamix první reklamní kampaně tvoří venkovní reklama (billboardy) a reklama v kinech. Nebudou chybět ani promotion aktivity. Energetický nápoj Bang Bang projde nejprve redesignem a následně proběhne re-launch značky. gs

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.