Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Výsledky soutěže „Nejlepší finanční reklama roku 2002“

Redakce MAM6. 3. 2003

Během února probíhala na finančním serveru Měšec (http://www.mesec.cz) soutěž o nejlepší televizní reklamní spot finanční instituce (http://reklamy.mesec.cz). Soutěže se zúčastnily spoty dvaadvaceti finančních domů, o kterých rozhodovaly hlasy čtenářů a odborné poroty.

Do soutěže mohla každá finanční instituce nominovat jeden svůj spot, který podle svého uvážení považovala za nejlepší. Jedinou podmínkou bylo, že musel běžet v roce 2002 na českých televizních stanicích. V nominaci se tak objevilo 22 televizních reklam bank, spořitelen, pojišťoven a jiných finančních institucí.

Čtenáři hlasovali během celého trvání soutěže elektronickým formulářem na internetových stránkách soutěže (http://reklamy.mesec.cz) a rozhodli takto:

· 1. místo: Komerční banka – Pomáháme měnit (733 bodů)
· 2. místo: Česká spořitelna – Servis 24 (665 bodů)
· 3. místo: Česká pojišťovna – Chráníme vaše sny (552 bodů)
· 4. místo: ČSOB – Spotřebitelské úvěry (549 bodů)

Kromě čtenářského hlasování probíhalo také hlasování dvanáctičlenné odborné poroty, která byla sestavena z mediálních, reklamních a grafických expertů. Hlasování poroty dopadlo následovně:

· 1. místo: Komerční banka – Pomáháme měnit (22 bodů)
· 2. místo: VISA – A jste vítání kdekoliv (11 bodů)
· 3. – 4. místo: ČSOB – Spotřebitelské úvěry, GE Capital Bank – Genius (shodně 9 bodů)
· 5. místo: EuroCard/MasterCard – K nezaplacení (7 bodů)

Absolutním vítězem soutěže se tedy se svým spotem „Pomáháme měnit“ stala Komerční banka, která uspěla jak u čtenářů tak u odborné poroty. „Obdrželi jsme 3015 platných čtenářských hlasů, což znamená, že reklama čtenáře Měšce zajímá. Soutěž měla také velkou publicitu a dobrý ohlas u čtenářů. Podobnou akci bychom rádi zopakovali i příští rok,“ říká project manager společnosti Internet Info, s.r.o., David Špinar.

O společnosti Internet Info, s. r. o.
Společnost Internet Info, s.r.o., provozuje v českém Internetu 11 obsahových serverů, mezi něž patří například Lupa, Měšec, Root, Navrcholu, Slunečnice a další. Věnuje rovněž konzultacím v oblasti internetového obsahu a poskytovatelů internetového připojení. Společnost má nyní devatenáct interních pracovníků, řadu externích spolupracovníků a ke své činnost využívá dlouholetých zkušeností z prostředí českého Internetu. Založena byla v roce 1998. V přehledu FAST 50, na který společnost Deloitte&Touche zařazuje padesát nejrychleji rostoucích technologických firem ve střední a východní Evropě, se již dvakrát za sebou v rámci České republiky umístila na prvním místě.

Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Marek Antoš, ředitel společnosti
Internet Info, s.r.o., Na Strži 5, 140 00 Praha 4
Tel. 2 4144 1695, fax 2 4144 1697
E-mail [email protected], web http://www.iinfo.cz

×

Hollywoodské filmy jsou stále dražší

Starší článek

Internet a bezpečnost v segmentu utilit a finančních služeb

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více