Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Vodka Absolut je mezi pijáky stále populárnější

Redakce MAM5. 3. 2003

Švédský výrobce alkoholických nápojů Vin & Sprit (V&S) zaznamenal v loňském roce výrazný nárůst poptávky po vodce Absolut. Prodej druhé nejoblíbenější značky vodky na světě se zvýšil o 15 procent na 5,07 miliardy švédských korun (601,9 milionu USD), oznámila mluvčí společnosti Margareta Nystromová.
Objem prodeje podle předběžných údajů uvedených v bulletinu odvětví alkoholických nápojů Impact činil 7,5 milionu devítilitrových přepravek.
Absolut tak zaujímá druhé místo za jedničkou v odvětví, vodkou Smirnoff, u které objem prodeje dosáhl 17 milionů přepravek. Smirnoff patří britské Diageo.
Třetí nejprodávanější vodkou je podle Impactu Stolichnaya, jejímž majitelem je Allied Domecq. Objem prodeje u této značky loni činil 2,3 milionu přepravek.
Státem vlastněná V&S je podle objemu osmým největším výrobcem alkoholických nápojů na světě. Vodka Absolut se na celkovém prodeji firmy podílí zhruba polovinou. Od roku 1999 je součástí skupiny také česká společnost Dynybyl, pátý největší výrobce alkoholických nápojů v tuzemsku.
-čtk-

×

České televizi v únoru vzrostl share v primetimu

Starší článek

RRTV dala pokutu ČT a vzala na vědomí pokutu pro CET 21

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více