Vltava2000.cz uvádí ve verzi č. 3 ještě lepší řešení pro provoz internetového obchodu

3. 3. 2003 12:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost CP Online, a. s. (www.cponline.cz) oznamuje uvedení nové verze internetového obchodního centra Vltava2000.cz (www.vltava2000.cz) ve verzi č. 3. Díky této službě provozuje svůj internetový obchod více jak 150 spokojených klientů.
„Nová verze Vltava2000.cz, verze č. 3 přináší celou řadu revolučních funkcí a možností pro obchodování na Internetu. Mezi nejvýznamnější rozšíření patří možnost dát každému internetovému obchodu vlastní grafický styl a úpravu na přání klienta, a to včetně nejmenších detailů,“ říká Dalibor Kaláb, manažer internetových služeb společnosti CP Online, a. s.

„Nově může každý obchod provozovaný díky řešení Vltava2000.cz využívat celou řadu modulů, po nichž naši stávající i noví klienti volali, jako např. možnost zařazení anket, slev, knihy přání a stížností, možnost výběru z předpřipravených grafických šablon a jiné,“ doplňuje Dalibor Kaláb.

Internetové obchodní centrum Vltava2000.cz zná více jak 60 tisíc zákazníků, z nichž mnozí nakupují v obchodech provozovaných v rámci tohoto centra pravidelně.

Mezi další možnosti tohoto zavedeného řešení pro zřízení a provoz vlastního internetového obchodu patří podpora elektronických platebních kanálů eBanky a NetBanky anebo podpora jednoduchého ovládání a sdílení dat s ekonomickými systémy MoneyS3 a Pohoda.

V případě zájmu o další informace, prosíme, kontaktujte:

Dalibor Kaláb
Manažer internetových služeb
CP Online, a. s.
Tel.: +420 538 706 402
Email: [email protected]

O společnosti CP Online, a. s.

CP Online, a. s., dceřiná společnost Computer Press, a. s., poskytuje komplexní služby a nástroje v oblasti elektronického obchodování, publikování a marketingu v prostředí Internetu. Stěžejní jsou produkty z rodiny Web Integration Factory (MediaFactory, CompanyExplorer, FriendlyStore, Adrenaline.cz). Dalšími jsou Volná-místa.cz, Hyperlink Profi, Vltava2000.cz, HotLetter.cz. Více informací, archív tiskových sdělení a logotypy společnosti CP Online, a. s. naleznete na adrese www.cponline.cz.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.