Visa International vybrala Grey Worldwide

3. 3. 2003 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

n Visa International CEMEA a komunikační agentura Grey Worldwide dokončují návrh smlouvy o spolupráci v regionu Střední a východní Evropy, Afriky a středního východu (CEMEA). Grey Worldwide tak spadne do klína rozpočet ve výši 30 mil. eur. Výběrové řízení bylo vyhlášeno v říjnu minulého roku s cílem sjednotit marketingové aktivity v tomto regionu pod jednu agenturu.
Kromě Grey Worldwide do další fáze postoupily také Saatchi & Saatchi, BBDO Worldwide a Lowe Worldwide. Saatchi & Saatchi má v současnosti na starosti aktivity Visy na Středním východě a v Africe, zatímco střední a východní Evropu pokrývá agentura Tequila. Tu na českém trhu zastupuje TBWA Praha. Do závěrečné fáze tendru postoupily agentury Grey a Lowe, které v únoru prezentovaly současně v Londýně, Moskvě, Dubaji a Johannesburgu.
„Naším cílem je udržet vedoucí pozici značky Visa v regionu a zvýšit objem tržeb. Hledali jsme agenturu, která nám bude schopná nabídnout velkou, integrovanou kampaň s důrazem na brand a také dobře fungující síť s kvalitním vedením v Londýně i v regionech,“ říká Alex Craddock, viceprezident a ředitel marketingu Visa International CEMEA, který výběrové řízení vedl.
Výběrové řízení se nevztahuje na region Visa EU, jenž v současné době spadá pod agenturní síť Saatchi & Saatchi. V Čechách Visa spolupracuje s reklamní agenturou TBWA Praha. Je zatím otázkou, nakolik se centrální rozhodnutí společnosti dotkne právě této lokální spolupráce. gs

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.