Vyhlídky na válku v Iráku snížily ve Velké Británii důvěru v ekonomickou obnovu a tím i důvěru inzerentů na své osmileté minimum. Výsledky výzkumu Chartered Institute of Marketing (CIM), který se koná čtvrtletně, potvrdily vážné obavy marketérů v souvislosti s válkou v Iráku a jejich odhodlanost ke snížení marketingový rozpočtů. To by se nejdříve projevilo ve výdajích na reklamu.
Přitom nálada mezi senior marketingovými pracovníky je mnohem horší než tomu bylo před třemi měsíci, kdy 98 % z nich tvrdilo, že letos se jim podaří naplnit prodejní cíle.
Dnes už je o tom přesvědčeno jen 82,5 % z nich. Marketingové rozpočty letos neporostou víc než o 2 procenta, což je nejmenší nárůst o roku 1995, kdy výzkum CIM začínal.
-gs-
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).