Válka ohrožuje reklamní výdaje

13. 3. 2003 08:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vyhlídky na válku v Iráku snížily ve Velké Británii důvěru v ekonomickou obnovu a tím i důvěru inzerentů na své osmileté minimum. Výsledky výzkumu Chartered Institute of Marketing (CIM), který se koná čtvrtletně, potvrdily vážné obavy marketérů v souvislosti s válkou v Iráku a jejich odhodlanost ke snížení marketingový rozpočtů. To by se nejdříve projevilo ve výdajích na reklamu.
Přitom nálada mezi senior marketingovými pracovníky je mnohem horší než tomu bylo před třemi měsíci, kdy 98 % z nich tvrdilo, že letos se jim podaří naplnit prodejní cíle.
Dnes už je o tom přesvědčeno jen 82,5 % z nich. Marketingové rozpočty letos neporostou víc než o 2 procenta, což je nejmenší nárůst o roku 1995, kdy výzkum CIM začínal.
-gs-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.