Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Válečný konflikt nejvíce zvýšil sledovanost prvnímu programu ČT

Redakce MAM28. 3. 2003

Zvýšený zájem diváků o válku v Iráku v minulém týdnu nejvíce využil první program České televize. Jeho podíl na sledovanosti se zvýšil o 2,2 procenta na 23,4 procenta dospělých diváků. Zasloužil se o to i speciální pořad Útok na Irák z 20. března se sledovaností 22,2 procenta a Události z 22. a 23. března. Jejich sledovanost se podle Asociace televizních organizací (ATO) pohybovala kolem 21 procent.
Stále více diváků přitahuje také vlastní tvorba veřejnoprávní televize. Díl Četnických humoresek z 20. března vidělo 29,1 procenta diváků, což je o 0,9 procenta více než o týden dříve.
Přesun diváků k ČT 1 se nejvíce projevil na podílu televize Nova na trhu, který se snížil o 2,4 procenta na 42,1 procenta diváků starších 15 let. Pořady komerční televize sice s výjimkou veřejnoprávních Četnických humoresek (12. místo) ovládly žebříček 20 nejsledovanějších formátů, jejich sledovanost však vykazuje sestupnou tendenci. Na prvním místě skončily Televizní noviny (TN) ze 17. března se sledovaností 38,9 procenta. To je o 1,2 procenta méně, než TN na 1. místě předchozího TOP 20.
Změny na trhu se v podstatě nedotkly komerční stanice Prima. Její podíl na trhu se snížil o 0,1 procenta na 19,9 procenta dospělých diváků. A to i přesto, že se zvýšil zájem o zpravodajství Primy. Nejsledovanější Zpravodajský deník z 22. března sledovalo 16,4 procenta diváků (nárůst o 2,4 procenta).
Pokles vykázala i ČT 2. Její podíl dosáhl 7,6 procenta, což představuje snížení o 0,4 procenta diváků starších 15 let.
Hospodářské noviny, 28.3.2003, autor: (abo)

×

MasterCard hodnotí svou promotion jako úspěšnou

Starší článek

Loajalita britských bankovních klientů klesá

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Newsletter

Problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenž teď to vypadá,…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více