Týdeník Televize mění tvář

3. 3. 2003 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

n Týdeník Televize vydavatelství Ringier ČR vyjde 18. března v upravené podobě, změny budou především grafické. „Rozhodli jsme se potlačit dosavadní přílišnou barevnost a odstranit jistou fádnost, kterou náš časopis v poslední době trpěl,“ říká šéfredaktorka týdeníku Daniela Kupsová. Čtenáři by v týdeníku měli najít velké nosné téma a kromě něj několik informací zpracovaných do menších útvarů. Vzniknou nové rubriky a více se bude dbát na práci s fotografií, objeví se např. fotopříběh. Nová podoba bude komunikována prostřednictvím TV kampaně, následovat bude čtenářská soutěž. mav

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.