Třetí ročník ankety Auto Internetu už zná svého vítěze !

6. 3. 2003 10:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Soutěž Auto Internetu pořádali již tradičně internetový portál Atlas.cz a společnost InterAuto, s. r. o. Milovníci motorismu mohli v roce 2003 hlasovat pro své favority na webových stránkách auto.atlas.cz či autointernetu.cz.

Ankety Auto Internetu se zúčastnilo několik desítek tisíc uživatelů internetu, kteří hlasovali celkem pro 24 modelů 20ti automobilových značek. Vítěze jednotlivých kategorií vyhlásila v pátek 28. 2. na výstavě Auto Show v pražských Letňanech moderátorka Autosalonu Prima TV Petra Voláková. Ceny předávali zástupci Atlas.cz, InterAuto a Terinvestu.
Celkovým vítězem a Autem Internetu pro rok 2003 se stal Peugeot 307 SW, který na pomyslném trůně vystřídal svého koncernového kolegu, loňského vítěze, Peugeot 307.
V dalších kategoriích se umístili :
Malé vozy : Hyundai Getz
Rodinné vozy : Peugeot 307 SW
Reprezentační vozy : Volkswagen Phaeton
Sportovní vozy: Alfa Romeo 156 GTA
Terénní vozy: Nissan X-Trail

Obrazový i zvukový záznam z předávání cen Auto Internetu naleznete na adresách mms://netshow.atlas.cz/auto/auto2856.wmv mms://netshow.atlas.cz/auto/auto100.wmv mms://netshow.atlas.cz/auto/auto250.wmv

ATLAS.CZ je česká akciová společnost, provozující dlouhodobě druhý nejnavštěvovanější internetový portál v České republice. Atlas.cz spravuje téměř 50 internetových služeb, což jej řadí z hlediska šíře nabídky na první místo mezi českými internetovými portály

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.