Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

TNS Factum loni se ziskem 88,3 milionu eur

Redakce MAM17. 3. 2003

Společnost Taylor Nelson Sofres Factum (TNS), která se zabývá výzkumem trhu, ukončila loňské hospodaření s provozním ziskem 88,3 milionu eur proti 81,5 milionu eur v roce 2001. Obrat vzrostl o 6,2 procenta na 914,1 milionu eur. Bez zahrnutí společných podniků činil obrat 890,9 milionu eur. Předběžné údaje poskytla Jitka Rajmanová z TNS.
“V roce 2003 plánujeme zvýšení provozního zisku o více než deset procent díky zisku z činností zahájených v roce 2002,” uvedl Mike Kirkham z TNS. S momentální politickou a ekonomickou nejistotou je podle něj však velmi těžké předpovídat výhled skupiny na celý příští rok.
Společnost disponuje sítí 230 poboček ve více než 50 zemích. Zajišťuje služby související s výzkumem trhu pro přední národní i nadnárodní společnosti ve více než sto zemích.
Společnost Taylor Nelson Sofres Factum v České republice poskytuje své služby od roku 1991. Nyní má téměř 60 zaměstnanců a přes 900 tazatelů.
-čtk-

×

RTL Group s novým vedením

Starší článek

Americký miliardář Saban získá televizní aktiva KirchMedia

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více