Tendr na Expo Aichi

10. 3. 2003 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vláda České republiky schválila návrh koncepce a rozpočtu účasti České republiky na Všeobecné světové výstavě Expo Aichi v roce 2005. Ten počítá s rozpočtem v maximální výši 300 mil. Kč. Původní výše rozpočtu byla snížena o více jak polovinu a nedosahuje nyní ani rozpočtu Expa 2000 v Hannoveru. V horizontu následujících šesti měsíců budou vypsána výběrová řízení na komunikační agenturu pro zajištění plynulé komunikace s médii a s veřejností a bude zadáno výběrové řízení na scénář, libreto a návrh české expozice. V nejbližší době se rozběhne informační internetová stránka k české účasti na adrese www.expo2005.cz. bob

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.