Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

STV letos odvysílá podobný počet hodin jako v roce 1996

Redakce MAM21. 3. 2003

Necelých 10 000 hodín plánuje letos odvysílat veřejnoprávní Slovenská televize.(STV) na svých dvou celostátních okruzích. To přibližně odpovídá objemu jejího vysílání z roku 1996. V rámci prvního programu by to mělo být více než 6067 hodín a na druhém kanále kolem 3658 hodín.
V roce 1992 odvysílala STV asi 4967 hodín, přičemž se tento objem neustále zvyšoval. Maxima dosáhl v roce 1997. Tehdy televize odvysílala přes 11 142 hodín programu. Pak se začal objem zase snižovat.
Pokud jde o vysílání – kolem 58,2 procenta letošního celkového objemu vysílacího času STV vyplní relace, které divákům poskytují podle zákona veřejnoprávní službu.Dalších 31,4 procenta by měly pokrýt programy zaměřené na uspokojení zájmů diváků, 6,6 procenta je vyhrazených pro komerční relace a 3,8 procenta patží rubrikám s doplňkovou funkcí.
STV dostala pro rok 2003 ze státního rozpočtu 370 miliönů korun. Bývalé vedení stanice žádalo od vlády 530 miliónů.
Celková ztráta této veřejnoprávní instituce dosáhla ke konci minulého roku 689 miliónů korun.
Přímé obchodní závazky činí 584 miliónů. Kromě toho vede STV soudní spory a kauzy ve výši 652 miliónů korun. Pohledávky televize přitom činí jen asi 6 miliönů. Nepříznivou finanční situaci STV by mělo vyřešit letošní zvýšení televizních koncesí ze 75 na 100 korun. To by mělo instituci přinést dalších 700 miliónů.
-tasr-

×

Ztráta internetové firmy Tiscali loni výrazně klesla

Starší článek

Německé televize omezily kvůli Iráku zábavu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více