Stratosféra začne vydávat F1

31. 3. 2003 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ke změnám portfolia dojde u vydavatelství StratosféraAxel Springer Praha (AS). Prvně jmenované vydavatelství totiž v minulých dnech podepsalo s britským vydavatelstvím Haymarket licenční smlouvu na vydávání magazínu F1 Racing. Vydávání tohoto časopisu dosud na našem trhu zajišťovalo vydavatelství AS, kterému však nebyla prodloužena licenční smlouva. Kreativní ředitel Stratosféry Antonin Herbeck se domnívá, že titul bude pro vydavatelství prestižní záležitostí. Britský F1 je podle jeho názoru nejlepší časopis, který se exkluzivním světem velkých cen detailně zabývá. „Potenciál časopisu nebyl zcela naplněn a máme mnoho možností, jak to změnit. Jsem si jist, že jak čtenáři, tak inzerenti, kteří jsou spjati se světem motorismu, to velmi rychle uvidí a ocení,“ dodal. Ředitel AS Ivan Ševčík však nad tím, že F1 Racing z portfolia vydavatelství vypadl, lítost necítí. „Málo významné tituly tohoto typu rádi necháme konkurenci. Soustředíme se na vysokonákladové tituly,“ řekl. Stratosféra již začíná propagovat červnové číslo, které vyjde začátkem května. Od Haymarketu již má Stratosféra licenci na českou verzi Autocaru a časopis Stuff, jehož nulté číslo vyjde začátkem června. Šéfredaktorem časopisu byl jmenován Luděk Staněk, zástupce šéfredaktora Redhotu. F1 bude vycházet v nákladu 30 tis. výtisků, což je o 10 tis. více, než je současný náklad časopisu. Cena inzertní strany bude 98 tis. Kč a cena časopisu 69 Kč. mav

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.