Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Stanice ve světě čekají vyšší sledovanost

Redakce MAM19. 3. 2003

Přestože lze během války v Iráku očekávat snížení reklamních příjmů, vedení světových televizí věří, že úder na Bagdád povede ke zvýšení zájmu o zpravodajské pořady a mohl by přispět k zvýšení sledovanosti.
Televizní stanice CNN již na mimořádné zpravodajství údajně vyčlenila 35 miliónů dolarů. Zahájení války bude automaticky znamenat přerušení reklamy. To znamená i výpadky příjmů. Jenže televize počítá s tím, že se jí peníze vrátí, protože po válce se inzerenti jen pohrnou, nalákáni vyšší sledovaností.
Konkurenční stanice MSNBC chce zase diváky nalákat na známou tvář. V jejím štábu v Bagdádu totiž působí novinář Peter Arnett, který vysílal zpravodajství z iráckého hlavního města již v roce 1991.
Na válku se také podle deníku Guardian připravují hlavní britské televize. Channel 5 přejmenoval od 3. března publicistický pořad v 19.30 na War in Iraq.
Půlhodinový program, jehož obvyklou náplní jsou diskuse nad nejvýznamnějšími událostmi, se změnil na debatu o situaci okolo Iráku. Tento krok sice vyvolal obvinění ze senzacechtivosti, představitelé televize však poukazují na nutnost uspokojení poptávky po novinkách ohledně případného konfliktu.
Také stanice Channel 4 oznámila plán nahradit debatu Powerhouse poledními zprávami.
Soukromý kanál ITV oznámil záměr posunout hlavní víkendové večerní zprávy, jakmile konflikt vypukne. Po 11. září 2001 takovéto zvláštní vydání zpráv přitahovalo více než sedm miliónů diváků každý den. ITV rovněž obdržela od britské mediální rady grant ve výši 5 miliónů liber na zpravodajské pokrytí bojů v Iráku.
Hospodářské noviny, 19.3.2003, autor: (abo)

×

Prima chystá Ženu za pultem i nové pořady

Starší článek

Prima čeká na prodloužení licence, jistou jí dál mají rádia Olympic a Kiss Proton

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více