Smash Hits v novém

31. 3. 2003 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Reklama
SDG

Britský časopis Smash Hits oslaví 25. narozeniny novou podobou a televizním dokumentem o své historii. Titul byl prvním britským časopisem, který se čtenáři sdílel zálibu ve světě popových hvězd. Časopis bude nyní zařazovat přílohu s plakáty, objeví se hry, kvizy. Dokument o časopisu „25 let Smash Hits“ přinese v dubnu stanice Channel 4. Podle posledních údajů společnosti ABC, titulu v meziročním srovnání poklesl prodaný náklad o 10 %. tot

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.