Smart Point pro houslisty

3. 3. 2003 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

n Fullservisová agentura Smart Point začala pracovat pro Nadační fond Mistra Jaroslava Kociana, který je garantem mezinárodní Kocianovy houslové soutěže (KHS) pro mladé talenty do 16 let. Agentura bude zajišťovat komplexní činnost v oblasti media relations, přípravu a realizaci benefičních akcí a částečně též sponzorské aktivity. Vyhlašovatelem KHS, jejíž 45. ročník proběhne letos ve dnech 7.-10. května, je město Ústí nad Orlicí v kooperaci s Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy ČR a Krajským úřadem Pardubického kraje. zuj

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.