Slazenger s DG Tipem

24. 3. 2003 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost DG Tip získala označení Official Dealer Slazenger Active Wear a podepsala se značkou Slazenger nové licenční ujednání. Díky svým nárokům na distributory není zatím tato značka specializující se na kvalitní textil v široké nabídce barev v ČR příliš rozšířena. Smlouva umožňuje DG Tipu prodej do segmentu B2B. Slazenger v minulosti propagovala Martina Hingisová a značka nabízí například běžná reklamní trička ve více než 20 barevných odstínech. dav

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.