Nejvíce prací na shortlistu letošního ročníku soutěže o nejlepší domácí reklamu Louskáček 2002 má Leo Burnett, jež získala celkem 15 nominací. Následuje McCann – Erickson (10) a Euro RSCG New Europe (9).
S odstupem pak DDB (4), Ledoborec (2) a Tanagra (2). Překvapením je pouhá jedna nominace pro krále posledních Louskáčků Young {alfa} Rubicam i stejný počet reklama na short listu z Mark/BBDO.
S jednou prací jdou do soutěže také Lowe GGK, Kaspen, Grey, Proximity a TBWA. Zcela chybí Ogilvy {alfa} Mather, skupinu Ogilvy Group zastupuje se dvěma pracemi v kategorii Publikací Ogilvy CID.
Žebříček shortlistu je sestaven podle přihlašovatelů reklam, mezi kterými figuruje také několik zadavatelů například Ringier (5 prací). Zajímavá je také nominace inzerátu na Škodu Superb německé Leagas Delaney.
Jury na short list nominovala celkem 62 reklam. Vítězové budou vyhlášeni na slavnostním večeru 4. dubna. Ten proběhne v cirkusovém šapitó na pražské Letné.
Příloha 1 – Kompletní shortlist soutěže Louskáček 2002
Příloha 2 – Složení Jury Louskáček 2002
-jj-