Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Shortlist soutěže o nejlepší českou reklamu Louskáček 2002

Redakce MAM17. 3. 2003




Nejvíce prací na shortlistu letošního ročníku soutěže o nejlepší domácí reklamu Louskáček 2002 má Leo Burnett, jež získala celkem 15 nominací. Následuje McCann – Erickson (10) a Euro RSCG New Europe (9).


S odstupem pak DDB (4), Ledoborec (2) a Tanagra (2). Překvapením je pouhá jedna nominace pro krále posledních Louskáčků Young {alfa} Rubicam i stejný počet reklama na short listu z  Mark/BBDO.


S jednou prací jdou do soutěže také Lowe GGK, Kaspen, Grey, Proximity a TBWA. Zcela chybí Ogilvy {alfa} Mather, skupinu Ogilvy Group zastupuje se dvěma pracemi v kategorii Publikací Ogilvy CID.


Žebříček shortlistu je sestaven podle přihlašovatelů reklam, mezi kterými figuruje také několik zadavatelů například Ringier (5 prací). Zajímavá je také nominace inzerátu na Škodu Superb německé Leagas Delaney.


Jury na short list nominovala celkem 62 reklam. Vítězové budou vyhlášeni na slavnostním večeru 4. dubna. Ten proběhne v cirkusovém šapitó na pražské Letné.


Příloha 1 – Kompletní shortlist soutěže Louskáček 2002


Příloha 2 – Složení Jury Louskáček 2002


-jj-

×

Megavečírek k zahájení startu časopisu Maxim

Starší článek

Nejčtenějšími slovenskými deníky jsou Nový Čas, Sme-Práca a Pravda

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více